PXL

”Goed luisteren, goede vragen stellen en out of the box denken”

 

GEDREVEN> Louis Diepeveen is een ondernemer in hart en nieren. Op jonge leeftijd begonnen en de meeste dagen hebben te weinig uren om alle mogelijkheden te benutten. ‘Mooie dingen maken voor klanten en hen steeds weer verrassen, dat motiveert mij’.
 
BELANGRIJK> Een logo en huisstijl, communicatie concept, vormgeving, positionering, strategie. Al deze onderwerpen hebben met elkaar te maken. PXL communicatie helpt organisaties om zichzelf beter te uiten en daarbij keuzes te maken. De mensen van PXL helpen organisaties goed zichtbaar te worden en anders te durven zijn. Zo lukt het om verschil te maken en succesvol te zijn.
 
CREATIEF> De kern van PXL Communicatie wordt gevormd door goed te kunnen luisteren naar de klant, de goede vragen te stellen én tegelijkertijd out of the box te kunnen denken. Door klanten te blijven verrassen en aan te sluiten bij hun belevingswereld ontstaat het bewijs dat communicatie  werkt. En bijdraagt aan onderscheidend vermogen ten opzicht van anderen.
 
KRACHT> Louis is goed in staat om op basis van weinig woorden een vertaalslag te maken naar creativiteit (beeld, concept en verhaal). De kracht is dat PXL Communicatie alles in huis heeft om strategie, concepting, creatie en vormgeving te leveren.
 
LSI> Edwin heeft me geholpen in het aanbrengen van nog meer focus. Door regelmatig te klankborden word ik aan het denken gezet en kan ik mijn plannen en ideeën verder aanscherpen. En uitvoeren. Waardoor horizon er telkens weer anders uitziet, dus helpt Edwin mij weer om de stip die daarop gezet is in het oog te houden.
 
DROOM> ‘een top bureau in de driehoek Utrecht – Arnhem – Amersfoort. Wellicht met ondersteuning van complementaire diensten (belettering, fotografie, etc.) . Doordat we zo onze focus houden op ieders specialisme, kunnen we opdrachtgevers blijven verrassen. En hen met een steeds hoger niveau van dienstverlening verder helpen en laten schitteren.